vermutlich die timeline nicht angesehen und die 3TB Canon XF305 überlesen..The Man Who Shot Beautiful Women
Pick of the day in : Radio Times, Times, Sunday Times, Guardian, Observer, Mail, Mail on Sunday, Telegraph, Sunday Telegraph, Independent, Independent on Sunday.
“Astonishing” - RADIO TIMES
“Gripping and Shocking” - THE GUARDIAN
“Spellbinding…. even the untrained viewer will fall head over heels for Blumenfeld’s work.”
* * * * TIME OUT
* * * * MAIL ON SUNDAY
“It’s astonishing that it’s the first such screen tribute to a figure of Blumenfeld’s stature.”
* * * * * Tom Birchenaugh
“Wry wit worthy of a jewish standup…Dazzling” **** FINANCIAL TIMES
“Watch it.” OBSERVER
“This fascinating profile tells the remarkable story of his life and times and showcases a portfolio ranging from Dada to Vogue” SUNDAY TIMES
“A lovingly made retrospective…. like a lavishly illustrated book that someone left in my house” The LADY
“A compelling documentary which uncovers an extraordinary history” THE LONDON EVENING STANDARD
“The unknown story of Blumenfeld….illustrates the story of the first modern art: photography itself” HUFFINGTON POST
Und was hat FCPx damit zu tun ?
vermutlich beim lesen des Titels ausgestiegen und trotzdem irgendwas dazu geschrieben...Using Final Cut Pro X to edit a documentary for the BBC
Tja ... aber die Timeline macht für den Laien schon was her....I got two experienced pros involved who were not put off by the prospect by working with X. Ade was the dubbing mixer and getting the audio to him in ProTools was like, four clicks worth of stress. X2Pro Audio Convert did the job. Never used it before. Worked like a dream.
Then the grade. Dave, the colourist and online whizz had access to the Baselight suite where we were going to grade the shots. I exported my final cut from FCP X as a ProRes 422 (HQ) file and used the Xto7 plugin to create an XML file that could be read by Baselight/Avid/FCP 7. It worked! Obviously, it’s not a perfect solution, but this workaround did the job. The only real stumbling block we had was with the transitions and several of these needing tweaking in the final online, but hey, pretty small stuff comparatively. From the Baselight, Dave then took it into the Avid for the online and it was all over (as FCP X doesn't print to tape we had no other option). We had the usual editorial tweaks and changes over the next week, but it wasn’t the car crash I worried and others had assumed it could be. We just need someone (hopefully they are reading) to design a X2 Pro Audio Convert for pictures. As an aside, I was going to use DaVinci for the grade as I know that speaks with X but this was costly.
es hätte ein Satz, der erste genügt.... 2 Profis die nicht mit X arbeiten... wo ist das Problem...I got two experienced pros involved who were not put off by the prospect by working with X.
verstehe ich nicht..du meinst das er den Preview am anderen Monitor anlegen soll?? mach ich auch nicht, ich hab die Timeline am THBDisplay und oder das Overlay am MBPro17" oder via THBMiniMonitor am externen Display@motiongroup
Er sollte das natürlich nicht tun ;)
Wirkt auf mich eben bissel so. Egal.
Das Problem ist in Deiner Übersetzung denn es sollte richtig heissen,motiongroup hat geschrieben:es hätte ein Satz, der erste genügt.... 2 Profis die nicht mit X arbeiten... wo ist das Problem...I got two experienced pros involved who were not put off by the prospect by working with X.
... setzt irgendeinen Blindabsatz ab und droht auf der anderen Seite mit Stalkingklage obwohl er sich kurz davor in einem anderen Forum extra einen Account angelegt und als ersten Beitrag sofort.. Gegen einen Hersteller und gegen einen User wettert.. Kein hallo, kein ich bin neu hier und stelle mich vor..verstehe ich nicht..du meinst das er den Preview am anderen Monitor anlegen soll?? mach ich auch nicht, ich hab die Timeline am THBDisplay und oder das Overlay am MBPro17" oder via THBMiniMonitor am externen Display
Wenn man immer nur dabei ist, die Tools zu bewerten, mit denen man gerade arbeiten muss, anstatt einfach mal zu machen, kann man auch immer eine Ausrede finden, warum irgendwas nicht geklappt hat..."guck mal, wenn ich das mit programm xy geschnitten hätte, wäre der film nicht scheisse geworden" So kann man immer die technische Ausstattung für persönliches scheitern verantwortlich machen. Sehr praktisch.
iMac 27´(Fusion Drive oder Flash Speicher?)
Thunderbolt Festplatte (welchel?)
Blackmagic Design UltraStudio Mini Monitor?
Welcher Vorschaumonitor?
Komm ich mir so oder so nicht da ich sogar Extreme aus dem 2004er Jahr verwende ..*gggg. Wurde auch nicht weiterentwickelt, kein Grund Amok zu laufen...Einen Vorteil haben diese erheiternden Diskussionen, man kommt sich untot vor, über Final Cut 7, Liquid und andere Verstorbene zu reden ist, als wenn man sich in der Kapuzinergruft zwischen Eingeweiden von Habsburgern befände.